BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

link ke blog baru..

link ke blog baru..
tekan gambar untuk ke blog baru.. :)

20100227

why must you AGAIN?

ayoyo..bijak sungguh ini budak..dia dapat mencari aku semula selepas skian lame tidak berhubung..katenye die format balek fon lame,so terkeluar lah nombo tepon uma aku kat list no fon die tuh..dengan akal yang bjak,die meminta bantuan kakak kesygnnye utk menelefon ku,apabila aku yg mnjawab,die pula yang bercakap,siapakah gerangan itu?ah tidak!
kenape engkau muncul sekarang?tyme aku da mcmnie?kco btol ah..aku pe lagy,kol ah kawan baek lame aku,,die je yg tawu pasal bdak nih,,ble aku kol ,tengok..terlajak smpai la setengah jam..punyerlah rindu kan..borak je la..die byk kli kate nk dtg uma,aku kate la ta paya..da lah uma aku jaoh dri korg..adeyh,ble dpt jmpe rmai2 lagy ea?
weyh mek!ko la plak kol aku..aku je kol kau,ngamok mak aku bhai..ayat menggelabah die still x ubah2..bajte tanak kapel,p ade gak mnat sorg f4 skola die,seap minx gamba,.ahaha pe nie mek?sebbek dye paham keadaan aku cmne..byk gle cte dye doe..hmm saba je aku mndenga celoteh die..p mmg aku da tros trang kat die,,arap2 die stilll x tipu2 aku da mcm dlu..tpy,yg dlu tu da kantoi da..cme die tanak mengaku je..ahaha:D
k larh,nk tidow,,bye2'_'

No comments: