BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

link ke blog baru..

link ke blog baru..
tekan gambar untuk ke blog baru.. :)

20100226

what wrong with me?!

huaaaaa..kenapa dgan aku nih ? kenapa aku asyek mara mara ? da lah mangsenye adek adek aku.. jangan lah sampai diorang penat dgn aku..aish!asal aku nih ? hmm aku macam dapat agak la kenapa aku mcm nih.. ade due sebab..sebab orang n sebab diri,,
da lah mak aku takdek..aku rindu gak kat mak aku..dapat denga sore die tyme kol rytuh jek..mama! nak jumpe mama!! huaaaaaa,,asal aku bole rindu mak aku smpai macam nih? asal aku rase aku maken manje? peristiwa ari rabu tyme mase last tu pon membuatkn aku rase aku sangat manje,,sampai husna pon cakap aku lagi manje dri syazana..eik,aku manje ? tulunlah bhai!! siket siket sudala.. tanak la maje sgt kan,,
aku gurau ngan adek aku un sekejap jek, lepas tu start balek mara mara..apelah feeling adek adek aku tuh kan..ayep,aida, angah ta sengaje larh :( arini diorang g sambut maulidurrasaul kat sekolah..adek aku nak pinjam tudung,aku ta bagi,p tadek ah aku ckp aku ta bagi..juz soh die pkai tdung dye yg kcik wane itam uh..ps tuh aku ta tolong die pakai kan tdung pon,die ta reti la pkai tdung jenis cmth!ape nak jadi kat aku nih? kakak ta gune,adeyh,emo sebentar '___'
yg sorang nie lagi satu,bile nak topup? kang aku tolong,mara.. ble dye mara,kang ta pasal pasal aku mara balek kang..haaa gado!! nie aku ta suke,,sabo jer lah.......da lah sim celcom aku lupe bawak balek,,opcoz ah die marah kan..cume tanak cakap je,eyh aku da kenal dda mcmmne die nih,nak sorok sorok plak..takpe,len kali aku try usehekan ta lpe bawak balek sim celcom aku tuh..
lagi satu rasenye sebab sukan kot aku tenssion..penat larh...bak kate ajie,blek skola , makan then solat psth g taekwondo tros . dabes taekwndo g boja lak..blek boja tros seap seap nk g masjid plak..ble prep rase penat n ngantok..tu lah dye cakap pasal aku.nk wat cm ne jie..hmm t bln 4 insyaAllah aku da ta penat2 cm nie da..aku akan penat blaja plak..aaaaaaaaa PMR! tidak..cepatnye!sebbek da bace cket f1 n f2 nye subjek..tu pon cket je. sej n geo jek..lagy 7 subjek tuh ntah pe kaba lah kan.
aimii,semangat! egat,nk pmr nieh! blom lagy p dah nak dekat..egt mama,ayah,,balas jasa diorg dgan kejayaan kau,aimii...dah.nak blaja..bubye'_'

No comments: