BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

link ke blog baru..

link ke blog baru..
tekan gambar untuk ke blog baru.. :)

20100228

i'm so pity him;(

nie kisah ayep,adek laki aku..ayah aku marah die,fes tyme aku tengok ayah aku marah macam nie..aku sgt takot,,n aku sgt kesian kat adek aku.lau aku rase cam nak nanges jek..
tyme uh bru blek dri kenduri umah kawin pakcik kawan adek aku,tengah hari panas gler nie,masok kete un bape lame nk tggu reda cket panas nie,,maybe ayah aku tension kot,mane x nye.mak aku da lah tadek..die kene uruskan sumenye..aku n kakak aku tolong ah gak cket2..tyme kat kenduri tadi un bapak aku bad mood smcm jek,sebbek tyme aku n kakak aku gurau,die gelak same..p x de ah gelqk mane,juz snyum;)
psth tyme dalam kete nk balek uma,betol2 da masok laman uma,tggal nk park kete jek..adek pompuan aku terpukol adek laki aku..(ntahla,terpukol kot..aku un ta nmpak sgt tdi)then adek laki aku pkol dada die,kuat ah gak,sampai die nanges..skali lepas kuar kete,ayah aku soh adek laki aku ddok bawah pokok rambutan smpai la ayah aku pggel t..da la panas gle,ntah cmne ah feeling die tyme tuh kan..
pas kol 2 lbeyh,ayah aku soh adek pompuan aku pggelkan die..5 minit cmth,tgok die ta masok agy..ayah aku mara,psth die soh adek pompuan aku g ttup grail n pintu skali.aku da terdiam tyme tuh,ayah aku nie oke x.isaw gle aku en..psth denga la bunyik bola kat luar,adoyh~adek aku nie pantang ade mase n ruang besar,mesty mane bole..n smpai skrang die ta masok uma agi..arap die ta demam panas lak nnty'__'

No comments: