BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

link ke blog baru..

link ke blog baru..
tekan gambar untuk ke blog baru.. :)

20091017

gamba pecah

sume nie brlku tyme nk g skola..
aritu ari jmaat..bpe ari blan ntah..
ari tu frst day aq x pose utk mggu tu ah..
coz abes syawal lme ag..
so smpat ah nk abeskn pose 6..lgpon tggl 1 ari jek lg..
tataw asal aritu aq seap agak awl..
so tringin ah nk g srpan kat dm..dm pon da rndu aq da..ahaha
beg aq ade atas rak bku..x sdar plk bwah beg aq ade jam yg djtuhkn oleh syedi
n sebla jam uh ade plk gamba family aq..
tataw asal tyme uh appy gile..
da seap uh aq kate ah "pegi dlu ea sume"
tyme agkt beg,,skli ade bnyik yg x diingini..
CRINGGGGG!!!!!!!!
jam n gamba family aq jtuh!!mmg trkjot gler ah!
tyme uh aq tng ah gak coz aq igt crmin jam uh yg pcah..
skli ble tgok btol2 kat gmba aq cm ade kce trkluar..
aq tros ddk mltot tgok gamba uh..
skli syedi n damia dtg kat aq..fiza pon dtg gak..
fiza ddk sebla aq amek jam uh..
aq plk amek gamba yg pcah uh ltak bwh lptan ktil lme aq..
pas uh damia tnye"cmne ley pcah kak?"
p aq x jwab ah..mne x nye..owg tga sdeyh uh..
da ah gmba family aw..
tyme tga trun tgge nk g dm,,
tetbe hati aq rse rsah gle nk mti!tkot la en law ade ppe brlku kat family aq..
aq tros istighfar byk2..isaw gler ah..
pas uh aq bce doa pe ntah nme nye..
da abes bce uh g ltk beg n g dm..
aq jln pndg bwah jek..rmai yg tego aq,,p aq juz snyum tawar jek..
tyme tga mkn shedi dtg..mkn sebla aq..
skli dye tnye "aimi sdeyh ke?"
"mstila sdeyh!!"
tyme uh rmai gle pndg aq..sme tetnye2..
p x de spe tnye..mybe dyowg phm owt..
lgpon mls aq nk betaw...uhuhuk

No comments: